Menyra per te krijuar strategjite e duhura per shitjen e produkteve

Kuptimi dhe zbatimi i strategjive efektive të shitjes është thelbësore për bizneset e të gjitha madhësive. Nëse një sipërmarrës ose ekipi i tij i shitjeve u mungojnë aftësitë e nevojshme për të filluar dhe mbyllur një shitje, kompania mund të humbasë para dhe të prishë reputacionin e saj. Pavarësishtasaj cfare tregtoni, strategjitë tuaja të shitjes do të ndikojnë nëse klientët tuaj vendosin të bëjnë një blerje nga ju ose konkurrenti juaj.

Krijimi I nje produkti nuk eshte e thjeshte.

Po sikur të kaloni qindra orë për të ndërtuar produktin tuaj, dhe askush nuk e pëlqen atë?
Po sikur të investosh qindra, apo edhe mijëra, dollarë, dhe askush nuk përfundon të blejë?
Po sikur të derdhni në të zemrën dhe shpirtin tuaj, dhe një pjesë e vogël e klientëve që blejnë përfundojnë duke kërkuar rimbursime sepse ata kurrë nuk marrin rezultatet që u premtuat atyre?
Këto frikëra janë më se të justifikuara kjo është ajo që ndodh me shumicën e njerëzve që vendosin të ndërtojnë një produkt.

Strategjia e Sigurtë për krijimin e produkteve fituese.

Pavarësisht rrezikut për reputacionin tuaj nëse produkti juaj bie, ka disa lajme të mira.
Ju mund të ndërmarrni hapa për të siguruar produktin tuaj kundër dështimit, dhe madje edhe të garantoni suksesin e tij.

Si mundet kjo?

Vendosni paragjykimet tuaja në njërën anë dhe filloni të dëgjoni audiencën tuaj. Zbuloni se çfarë duan vërtet – jo vetëm ato që mendoni se duan.
Mënyra më e mirë për të mbledhur informacione rreth asaj që dëshiron audienca juaj është t’i pyesni ata!

Si të përqendroheni në problemin që do të zgjidhë produkti juaj!

Do të keni mbledhur shumë të dhëna gjatë fazës së mbledhjes së informacionit dhe mund të duket sikur keni mjaft lehtë informacione për të ecur përpara.
Por në të vërtetë, të dhënat tuaja janë ende pak të papërpunuara për t’u përdorur për marrjen e vendimeve të rëndësishme në lidhje me produktin tuaj. Ju ende duhet të bëni një punë pak më shumë në të për të siguruar që audienca juaj do të përgjigjet me entuziazëm kur të bëni ofertën tuaj eventuale.
Pra, hapi juaj tjetër është të analizoni informacionin që keni mbledhur nga misioni juaj .

5 strategjite efektive te shitjes

Te njohesh produktin

Një strategji më e shitur që është e rëndësishme për çdo industri, ose shitës, është që ju duhet të dini se çfarë jeni duke shitur. Nëse nuk i dini tiparet dhe përfitimet e produktit ose shërbimit që jeni duke shitur, nuk do të jeni në gjendje t’i përgjigjeni pyetjeve të klientit ose të trajtoni kundërshtimet.

Shfaqe ate,mos e trego

Konsumatorët dëshirojnë të dëgjojnë për tiparet dhe përfitimet e një produkti ose shërbimi, por ata surprizohen me shume kur mund ta shohin produktin ose shërbimin në veprim. Nëse zotëroni një dyqan me akullore, mund të ofroni mostra produktesh, ndërsa nëse ofroni zgjidhje në internet për menaxhimin e kohës për sipërmarrësit, ju mund t’u jepni atyre hyrje në program. Kur klientët mund të eksplorojnë produktet ose shërbimet, ata mund të marrin një ide më të mirë se si do t’i përshtatej asaj në jetën e tyre. Kjo gjithashtu e bën procesin e shitjes të funksionojë më mire.

Kuptoni blerësin tuaj të synuar

Konsumatorët kanë dëshira dhe nevoja të ndryshme që i bëjnë ata të tërheqin drejt produkteve, shërbimeve dhe kompanive specifike. Nëse keni njohuri për klientët tuaj të synuar, mund të identifikoni me lehtësi nevojat e tyre dhe t’i ndihmoni ata të gjejnë zgjidhje. Cdo kompani ka një klient ideal që dëshiron ta synojë dhe ta marrë. Karakteristikat si mosha, niveli i të ardhurave, statusi martesor, niveli arsimor, vendndodhja gjeografike, hobi dhe interesat ndihmojnë kompanitë të përcaktojnë tregjet e tyre.

Merrni Referenca nga Konsumatorët ekzistues

Konsumatorët ekzistues mund të ndihmojnë një biznes të bëhet fitimprurës, por edhe më mirë, marrja e referimeve mund të ndihmojë një biznes të rritur dhe të ndërtojë reputacionin e tij.

Cmimet konkuruese

Cmimi luan një rol të madh nëse shumë konsumatorë bëjnë një blerje, kështu që është e rëndësishme që një pjesë e strategjisë suaj të shitjes të përfshijë çmimet në mënyrë konkurruese. Ju duhet të dini çmimet e tyre të rregullta dhe të shitjeve për produktet dhe shërbimet. Ju mund të zgjidhni që çmimi juaj të jetë më i lartë, por duhet të siguroni që mund të komunikoni më shumë për ato që ofroni.