10 arsyet pse njerëzit nuk fitojnë para në shitje
Ndërsa një biznes i shitjeve mund t’u ofrojë njerëzve mundësinë për të fituar një të ardhur mbresëlënëse, jo të gjithë ata që e provojnë atë mund të kenë sukses. Shitësit e suksesshëm duhet të bëjnë shumë më tepër sesa te prezantojne produktet dhe të konfirmojen porosi. Në vend të kësaj, duhet te futen ne loje aftesi te tjera, siç është aftësia për të shitur veten, angazhimi ndaj klientëve dhe grumbullimi i njohurive të produkteve ose shërbimeve. Shitja kërkon një kombinim të aftësive dhe karakteristikave personale, ne te kundert biznesi do të dështojë ne fitimin e parave.
Mungesa e dijes
Për t’i bindur njerëzit të blejnë produktet ose shërbimet që shesin, ju dhe stafi juaj i shitjeve duhet të njihni produktin dhe tregun brenda dhe jashtë. Kjo përfshin hulumtimin e produkteve të ngjashme që ofrojnë konkurrentët tuaj. Nëse nuk e bëni hulumtimin tuaj, rrezikoni të humbni besueshmërinë me klientin kur nuk mund t’i përgjigjeni pyetjeve të tij.
Mungesë besimi
Të besosh në veten tënde është po aq e rëndësishme sa të besosh në atë që shet. Nëse nuk besoni në veten tuaj si një shitës i suksesshëm, askush tjetër nuk do ta beje. Nëse nuk besoni në produktin që keni shitur, mungesa e bindjes suaj do t’i përkthejë klientit te njejten gje dhe do të dëmtojë reputacionin tuaj.
Mungesa e disponibilitetit
Vënia në dispozicion e provave është e rëndësishme nëse dëshironi të bëni shitje. Nëse keni mundësinë e thirrjes së klientëve personalisht ose thirrjen e tyre në telefon, zgjidhja më e mirë është për t’i parë ata ballë për ballë. Nëse kurrë nuk bëni një vizitëtek personi, shitësit që përfaqësojnë konkurrencën tuaj mund ta bëjnë këtë dhe të vjedhin biznesin larg jush duke bërë një lidhje personale.
Mos te degjuarit
Konsumatorët kanë dëshira dhe nevoja. Nëse doni t’i shisni atyre, duhet të dëgjoni. Për të dëgjuar se çfarë klientët duhet të thonë, duhet t’i bëni secilit klient disa pyetje që u kërkojnë atyre të japin përgjigje informuese. Për shembull, nëse jeni duke shitur në restorante, pyesni klientët tuaj nëse ata kanë menduar të zgjerojnë menunë e tyre ose të eliminojnë shitësit e dobët nga menyja në favor të disa produkteve të reja, interesante që duhet të ofroni. Dëgjoni se çfarë duhet të thotë klienti dhe përshtatni përgjigjet tuaja në përputhje me rrethanat.
Te thenit jo
Nëse një klient ka një kërkesë që duket e paarsyeshme, gjëja më e keqe është të thuash “Jo”. Kjo nuk do të thotë që ju duhet t’i dorëzoheni kërkesave të paarsyeshme të një klienti. Shikoni se çfarë dëshiron vërtet klienti dhe gjeni një mënyrë për të bërë kompromis. Nëse thoni “Jo”, klienti mund të kërkojë nga një shitës tjetër për përgjigjen që dëshiron.
Cmimi jo konkurrues
Kur vendosni çmimet tuaja për produkte të caktuara, sigurohuni që të qëndroni konkurrues ndërsa fitoni akoma. Cmimi juaj duhet të jetë në përputhje me oferta të ngjashme ose duhet të dalloni veten me një produkt apo shërbim superior. Sigurohuni që kompania juaj të dalë nga konkurrenca.
Mungesa e këmbënguljes
Këmbëngulja dhe gatishmëria janë dy gjëra të ndara. Ju nuk do të bëni çdo shitje. Ju mund të keni më shumë përgjigje negative sesa ato pozitive. Edhe kështu, për të fituar para në shitje, duhet të këmbëngulni përballë refuzimit. Mendoni se çfarë keni bërë si duhet dhe çfarë mund të bëni më mirë pas çdo përpjekjeje. Konsideroni të kërkoni perspektivë për feedback, në mënyrë që të përmirësoni teknikat ose produktin tuaj.
Mungesa e besimit
Kur i bëni një premtim një klienti, gjithmonë ndiqeni. Nëse nuk e bëni këtë, ju do të dëmtoni besimin e tij tek ju dhe besueshmërinë tuaj. Nëse ai nuk ju beson juve, ai do të mbeshtetet diku tjetër dhe biznesi juaj do të humbasë një klient.